משחק הוגן - חדשות המועצה הישראלית לצרכנות - מרץ 2016
דו"ח התלונות לשנת 2015: 8.6 מיליון ₪ הוחזרו לצרכנים בסיוע המועצה לצרכנות המועצה לצרכנות מפרסמת, כמידי שנה, את הדוח השנתי של תלונות ופניות הצרכנים. מעל ל-43 אלף פניות התקבלו, אחוז הפניות המוצדקות שטופלו בהצלחה עומד על 72%. תחום התקשורת עדיין התחום עם מרבית התלונות
המועצה לצרכנות מפרסמת, כמידי שנה, את הדוח השנתי של תלונות ופניות הצרכנים. מעל ל-43 אלף פניות התקבלו, אחוז הפניות המוצדקות שטופלו בהצלחה עומד על 72%. תחום התקשורת עדיין התחום עם מרבית התלונות
לקראת יום הצרכן הבינלאומי שיערך ב-15 למרץ, נערך פאנל מיוחד בנושא הגינות בצרכנות, בהשתתפות מנכ"ל המועצה לצרכנות, נציגי משרד החינוך ומועצת התלמידים. וידאו לצפיה
המועצה לצרכנות מפרסמת את דו"ח שירות התביעות הקטנות של המועצה לצרכנות לשנת 2015 ממנו עולה עוד כי אומדן הסכומים שהוחזרו לצרכנים בשנת 2015, עומד על סדר גודל של כ- 1,150,000 ₪
התוכנית מציעה לצרכנים הצעירים לבחון את מושג ה"הגינות בצרכנות" מזווית מקורית: דרך "כניסה לנעליהם" של בעלי העסקים באמצעות דיון בדילמות שונות מחיי היום-יום של בתי-העסק
המועצה לצרכנות ומינהל מחקר וכלכלה בדקו את רשתות האופנה וגילו: 4 מכל 10 קונים מדווחים על חשיפה לאירועים שנתפסים כלא הוגנים. 3 מכל 10 קונים בממוצע תופסים את הרשת כבעלת רמת הגינות בינונית ומטה