המועצה > צור קשר

מחשב נייד
 
כיצד ניתן ליצור קשר עם המועצה לצרכנות?
 
 
המענה הטלפוני של המועצה פועל בימים א'-ה' בין השעות 10:00-15:00. ייעוץ צרכני ניתן בין 10:30-12:30. טלפון: 1-700-727-888
 
בירור מצב תלונה שהוגשה וכן הנחיות כיצד לפתוח פניה חדשה ניתן להתקשר 24/7 למספר 03-5682158.
 
פניות בנושא חוק הפקדון בלבד ניתן בימים א'-ה' בין השעות 9:00-15:00. טלפון: 03-5100190
 
 קו הוואצאפ של המועצה לצרכנות: 03-6241053. לפניות לחצו כאן >> 
 
לשאלות וייעוץ בנושאי זכויות וסוגיות צרכניות ניתן לפנות בכל עת  לפורום המועצה לצרכנות >> 
 
להגשת תלונה כנגד בית עסק יש למלא טופס תלונה מקוון >> 
 
לבירור מצב תלונה שכבר הוגשה  לחצו כאן >>   

 

למילוי טופס דיווח על הטעיות בפרסום בלבד לחצו כאן >>  

  

ליצירת קשר עם בעלי תפקידים במועצה לצרכנות לחצו כאן >>

 

לפניות בנושא דוברות וקשרי חוץ לחצו כאן >>

 

לפניות בנושא חוק חופש המידע לחצו כאן >>

 

להזמנת הרצאה לקבוצות ממחלקת חינוך והסברה  לחצו כאן >>

 

ליצירת קשר בנושא קריירה במועצה לצרכנות ולמשרות פנויות לחצו כאן >>

 

כתובת למשלוח מסמכים ומכתבים אל המועצה: ת.ד. 20413, תל אביב, מיקוד 6120301

 

כתובת דוא"ל לשליחת מסמכים doc@consumers.org.il (תלונות יש להגיש באמצעות טופס תלונה)

 


 

 

צרכנים יקרים,

הובא לידיעתינו כי מיילים מהמועצה מגיעים לעיתים לתיבת דואר הזבל. אנו פועלים לתיקון הבעיה. נבקש מכל הפונים אלינו לבדוק בתיקיית דואר הזבל ולסמן את המועצה כ"שולח בטוח". תודה מראש