המועצה > חדשות ועדכונים > חדשות המועצה > מצב מלחמה ושעת חירום

המלחמה בעזה - עדכונים ומידע לצרכנים
 
 
 
 
 
 

 

 

 

מדריכים והנחיות לצרכנים

 
 

זכויות הצרכן בזמן מלחמה ובשעת חירום - שאלות ותשובות

בעקבות שאלות צרכנים שהגיעו למועצה לצרכנות בנושאים הקשורים למלחמה, גיבשה המועצה רשימת הבהרות ועצות צרכניות לטיפול בבעיות. המועצה מבהירה כי בנוסף לעילות המשפטיות הקיימות לביטול עסקאות בעת מלחמה או מצב חירום, זכאים צרכנים רבים לבטל עסקאות מסוימות בהסתמך על הוראות הקיימות בדין ללא קשר עם המלחמה.
למידע נוסף >> 

 

ביטולי טיסות במצב חירום - כל המידע לצרכן ותשובות לשאלות

בעקבות פניות רבות שהגיעו אל המועצה לצרכנות עקב ביטולי טיסות - ריכזנו עבורכם את כל השאלות והתשובות בנוגע לסוגיה זו: מה קורה אם חברת התעופה מבטלת את הטיסה ומה קורה אם אנחנו אלו שנאלצים לבטל את הטיסה ברגע האחרון?

 

שרשרת

התנתקות משירותים מתמשכים בשעת חירום - מידע לצרכים

בעקבות המצב הבטחוניי, צרכנים רבים לא יכולים לממש את המנוי לחדר הכושר או  מעוניינים לבטל את המנוי לעיתון עקב עזיבת הבית. באילו מקרים ניתן לבטל או להקפיא?

שרשרת

זכויות הצרכנים במקרה של ביטול מופע בשל מלחמה

במועצה לצרכנות התקבלו פניות צרכנים שמסרו כי מופע שהיה אמור להתקיים, בוטל ולא ניתן היה ליצור איתם קשר טלפוני. באילו מקרים מגיע לנו החזר כספי מלא?
 

שרשרת

עמדת המועצה לצרכנות בעניין פעילות גני ילדים ומעונות יום בזמן מלחמה

האם ניתן לחייב צרכנים לשלם עבור גנים פתוחים שאין להם מרחב מוגן תקני? פעילות הצהרון בוטלה, מה זכויות ההורים? היכנסו לקרוא את עמדת המועצה לצרכנות