המועצה > תלונות > מקבץ תלונות שטופלו בהצלחה > תלונות בנושא טיפולי יופי בריאות ואוכל > הלקוחה זכתה ליחס מזלזל בספא וביקשה לבטל את העסקה

הלקוחה זכתה ליחס מזלזל בספא וביקשה לבטל את העסקה

תיאור המקרה:

 

א', תושבת נצרת עילית, רכשה באמצעות אתר אינטרנט קופון לספא לחבילת פינוק יוקרתית, הכולל עיסוי ושימוש חופשי בכל מתקני הספא. כשהגיעה למקום יחד עם בן זוגה, התייחס אליה בעל הספא בזלזול נוראי, נתן לה להמתין מעל לחצי שעה וללא כל התייחסות מצידו. כשהבינה א' שלא תזכה ליהנות מהשובר שרכשה, ביקשה לבטל את העסקה.

 

לאחר ששוחחה עם אתר הקופונים – הפנו אותה בחזרה לספא על מנת שיחזיר לה את כספה. בספא החזירו אותה בחזרה לאתר הקופונים...
לבסוף, דחו הן אתר האינטרנט והן אתר הספא את דרישתה לבטל את העסקה.

 


מיואשת לחלוטין, פנתה א' למועצה הישראלית לצרכנות על מנת שתסייע לה בביטול העסקה וקבלת כספה בחזרה.


הטיפול בתלונה:

 

שירלי תלמי, מטפלת בתלונות מטעם המועצה לצרכנות, פנתה אל שירות הלקוחות של חברת הקופונים בדרישה לבטל את העסקה מהסיבה שהשירות אשר ניתן ללקוחה בפועל אינו תואם לתיאור שהוצג לה באתר האינטרנט.

 

התוצאה:

 


לאחר כשבועיים מפניית המועצה הישראלית לצרכנות הגיעה התשובה מאתר הקופונים לפיה הוחלט לזכות את הלקוחה במלוא הסכום ששילמה.