המועצה > חינוך והסברה > תחרות קליפים 2014 > קריטריונים לשיפוט

 
קריטריונים לשיפוט ופרסי התחרות

 
תאריך ואופן שליחת הקליפים לתחרות

את הקליפים המשתתפים בתחרות יש לשלוח על גבי DVD לכתובת: המועצה הישראלית לצרכנות, מחלקת חינוך, דרך מנחם בגין 55, ת.ד 20413, תל-אביב, מיקוד 6120301.
 
על הקליפים להגיע למשרדי המועצה לכל המאוחר עד תאריך 6.2.2014 ו' באדר א' תשע"ד, עד השעה 12:00. ניתן גם לשלוח את הקליפים למייל klipim2014@gmail.com  (מוגבל לגודל של Mb 25).

קריטריונים לשיפוט תחרות הקליפים

הקליפים שישלחו לתחרות ייבחנו על ידי ועדת הבחירה על-פי הקריטריונים הבאים ומשקלם:
 

1. מידת עידוד המודעות לחשיבות ההגינות בקרב עוסקים בנושא המסר שבקליפ (25%) – המסר המועבר בקליפ ישמש דרך ליצירת מודעות לחשיבות ההגינות בחיי הסחר בישראל.

 

  

2. אפקטיביות העברת המסר (25%) - על המסר להיות מוצג ומועבר לצופה באופן מדויק ובהיר, ובו בזמן - באופן קליט ומשכנע , כדי שיוכל להשפיע על קהל הצרכנים לנהוג לפיו.

 

3. יצירתיות ומקוריות (25%) - על הקליפ ונושאו להיות פרי רעיון מקורי של התלמידים ולבטא גמישות מחשבתית.

 

4. איכות ביצוע והפקת הקליפ (25%) – ביצוע והפקת הקליפ באופן שמושכים את העין, ושנעים להסתכל על הקליפ.



פרסים לזוכים

במסגרת התחרות, יחלקו עורכי התחרות פרסים לשלושת המשתתפים שהקליפים שלהם דורגו בסיום התחרות במקומות הראשונים, בהתאם לחלוקה הבאה:
 

א. הקליפ הזוכה במקום הראשון, יזכה את יוצרו בסך של 1,000 ₪ ובגביע ההגינות של המועצה לצרכנות.

 
  
ב. הקליפ הזוכה במקום השני, יזכה את יוצרו בסך של 700 ₪. 
 

ג. הקליפ הזוכה במקום השלישי, יזכה את יוצרו בסך של 400 ₪.


 
השתתפות בתחרות מהווה הצהרת המשתתף כי קרא את התקנון, הבין את הוראותיו והוא מקבל על עצמו את כל תנאי התחרות כמפורט בתקנון.