חדש בתחום הצרכנות... שר התמ"ת הקצה למועצה לצרכנות תקציב ייחודי לפרויקט להגברת האכיפה האזרחית בצרכנות פרויקט חדש יסייע לצרכנים לתבוע עסקים בבתי משפט לתביעות קטנות. שר התמ"ת הקצה למועצה לצרכנות תקציב ייחודי לפרויקט להגברת האכיפה האזרחית בצרכנות. במסגרת הפרויקט, יתוגבר מערך הסיוע המשפטי במועצה לצרכנות לצורך הכנת כתבי תביעה עבור צרכנים שמבקשים לפנות לבית משפט לתביעות קטנות. בנוסף, יערך מסע הסברה לעידוד הציבור לפנות לבית-המשפט לתביעות קטנות. להמשך הידיעה
שנה לתקנות לביטול עסקה. האם חששות העוסקים היו מוצדקים? החודש ציינו "יומולדת" שנה לתקנות ביטול עסקה. כניסת התקנות לתוקף לוו בקמפיין מסיבי של משרד התמ"ת, ובחששות גדולים מצד בעלי העסקים שחששו מ"מבול" של החזרים. במלאת שנה למהפכה הצרכנית האם בעלי העסקים צדקו? האם הצרכנים מנצלים את זכותם לרעה? האם העוסקים מכבדים את התקנות? להמשך הידיעה
מחוט ועד שרוך נעל טלמרקטינג – שיטה לשיווק ישיר ומכירה דרך הטלפון. בשיטה זו מתקשרים מוקדנים לביתם של אנשים ומציעים להם מוצר או שירות. במועצה לצרכנות מתקבלות תלונות רבות נגד חברות המשווקות מוצרים שונים בשיטת הטלמרקטינג. מהתלונות עולה חשד לביצוע עוולות צרכניות באמצעות שיטת מכירה זו, ובכלל זה - התחזות והטעיה,הערמת קשיים בביטול עסקה, שימוש לרעה בכרטיס אשראי וכיו"ב. ריכזנו עבורכם את עיקרי התלונות וכמה עצות מועילות. להמשך הידיעה |