המועצה > חדשות ועדכונים > ארכיון כתבות > ארכיון כתבות 2011

ארכיון כתבות 2011

תאריך: 19/09/2011

המועצה הישראלית לצרכנות מחזקת את שליטת הצרכנים ביחסם עם בתי העסק, ומעלה קמפיין הסברה לכלים ומידע באתר הבית, תחת הסיסמה: הכתובת הראשונה לצרכנות נבונה

 

המועצה הישראלית לצרכנות, יוצאת בימים אלה בקמפיין פרסומי, במטרה  לעורר את מודעות הציבור לאתר האינטרנט המשודרג שלה תחת הסיסמה: "אתר המועצה - הכתובת הראשונה לצרכנות נבונה".


אתר המועצה עבר בשבועות האחרונים "מתיחת פנים" ועיצוב חדש. באתר  אפשר למצוא מדריכי צרכנות  בנושאים שונים (קריאת חשבונות, סימון מזון, מדריכי קנייה ושימוש במכשירים מסוימים, ביטול עסקה) , שמטרתם להמחיש זכויות צרכניות בצורה ויזואלית/חזותית וידידותית.

 

האתר מציג גם מידע מגוון בנושאים מרכזיים בתחום הצרכנות: סלולר ותקשורת, תיירות ונופש, רהיטים, מכשירי חשמל, ביטוח, לימודים, רכב ועוד. בכל תחום אפשר למצוא סוגיות צרכניות, הכוללות עצות וטיפים, פסקי דין רלוונטיים ותלונות שטופלו בהצלחה. באמצעות האתר  אפשר לפנות למועצה הישראלית לצרכנות בבקשה לייעוץ או להגיש תלונות לטיפול  המועצה.
השדרוג נעשה על בסיס ניתוח נתוני גלישה ושימוש באתר המועצה וחיפושים נפוצים במנועי חיפוש כלליים.
מטרת הקמפיין (משרד הפרסום - אינבוקס) להגדיל את מודעות הציבור לתכנים ולמידע הנמצאים באתר המועצה לצרכנות, להניע את הציבור להשתמש בתכנים ובמידע שבאתר, ולהדגיש את הידידותיות של באתר.
 

הקמפיין כולל תשדירי רדיו בפריסה ארצית, באנרים באינטרנט ופעילות במדיה החברתית.
את תשדירי הרדיו הקליטו איציק סיידוף בתפקיד "הרע" והקריין גיל קציר. התשדירים ברדיו מציגים התמודדות עם בעיות צרכניות נפוצות שהצרכנים נתקלים בהן: ביטול שירותים מתמשכים, החזרת מוצרים, ותיקון מוצרי חשמל. את הדרך להתמודדות עם העוולות הצרכניות  אפשר למצוא  באתר המועצה.


מנכ"ל המועצה לצרכנות, עו"ד אהוד פלג: " בשבועות האחרונים היינו עדים לכוחם של הצרכנים ולהשפעתם. דווקא משום כך, חשוב לצייד את הצרכנים בכלים, במידע ובהכוונה שיאפשרו להם יתר שליטה ביחסיהם עם בתי העסק ועם נותני שירותים. אתר המועצה לצרכנות לקח על עצמו משימה זו, מתוך כוונה לתת לצרכן את הכוח והאמצעים לעמוד על זכויותיו ולהתמודד עם העוולות.