המועצה > פרוייקטים > צרכנות בקליק - בדיקת זכאות ביטול עסקה > צרכנות בקליק: ביטול עסקה > באיזה אופן התבצעה העסקה? > עסקה אחרת (חנות, אירוע הצגה) > האם רכשת מוצר או שירות? > מוצר > באיזה אמצעי תשלום בוצעה העסקה? > מזומן או אשראי או שיק > האם המוצר שרכשת הוא אחד מהחריגים עליהם לא חלה זכות הביטול? > לא > האם מתקיימים התנאים המוקדמים לביטול עסקה? > כן, כל התנאים המוקדמים מתקיימים > מה סוג המוצר שרכשת? > מוצר אחר, המצוי עדיין באריזת היצרן או היבואן

ביטול עסקה אחרת

רכישה אחרת

6

מוצר אחר, המצוי עדיין באריזת היצרן או היבואן

ביטול עסקה אחרת

האם חלפו 14 ימים מיום קבלת המוצר?
לשאלה הקודמת