| ![]() |
| אחריות מלאה | ||
| מחבר: | הילה (לשליחת דואר אלקטרוני) | |
| תאריך: | 29/06/2023 | |
| שעה: | 14:11:16 | |
| האם מודבר בהטעיה כאשר עסק מבטיח אחריות מלאה, כל הפרסומים שלו מדברים על זה שיש לשירותים שלו אחריות מלאה אבל בשום שיחה, פרסום, פוסט, זום שיווקי אין התניה שהאחריות היא רק לאחר איקס זמן מסויים? מדובר על שירותי אונליין מבוססי תוצאות והעסק מבטיח אחריות מלאה (כלומר החזר כספי מלא) במידה ואין תוצאות. כאשר מבקשים החזר העסק טוען שבתקנון כתוב שהאחריות היא רק לאחר איקס זמן ולא שניה אחרי. כשבודקים את התקנון רואים שאין סעיף כזה וכשפונים אליו עם הטענה העסק עונה שכרגע אכן התקנון לא כולל את הסעיף המדובר והוא תקנון חדש אבל בעת ההתקשרות מול בית העסק היה תקנון אחר ששם כן הופיע עניין ההחזר.
זה בסדר לעשות את זה? זה בסדר לא להדגיש את העניין האחריות המלאה כאשר מדובר במשהו שהוא מבוסס תוצאות? זה בסדר ככה לשנות תקנון בעניין כל כך קריטי? | ||
| 29/6/2023 14:11 | הילה |
אחריות מלאה |
| 29/6/2023 14:26 | משה |
re:אחריות מלאה |
| 29/6/2023 14:30 | הילה |
re:re:אחריות מלאה |
| 29/6/2023 14:56 | משה |
re:re:אחריות מלאה |
| 29/6/2023 15:29 | הילה |
re:re:אחריות מלאה |
| 1/7/2023 22:14 | נעמי |
re:אחריות מלאה |
| 2/7/2023 08:38 | משה |
re:re:אחריות מלאה |
| 2/7/2023 08:55 | משה |
re:re:אחריות מלאה |
| 4/7/2023 13:33 | המועצה לצרכנות |
re:אחריות מלאה |