| מחבר: | אנונימי (לשליחת דואר אלקטרוני) |
| תאריך: | 09/01/2019 |
| שעה: | 13:24:18 |
|
| הזמנתי עבור אימי סידור פרחים מהודר דרך אתר של חברה המשווקת זרי פרחים ואריזות שי. אימי קיבלה זר מפרחים אחרים שלא מופיעים בהזמנה, בפועל הזר שקיבלה לא היה דומה כלל למקור, הפרחים היו אחרים בצבע, בכמות ובגודל. התקשרתי לשירות הלקוחות והם אמרו שישלחו לה זר חדש באותו היום, יותר מאוחר בערב הגיע שליח עם זר אחר לגמריי שעלותו לו ידועה לי ויתכן כי עלה פחות מהזר שרכשתי, נתן לה אותו וביקש בחזרה את הזר שהגיע לפני.בחברה לא מספקים תשובות ומעבירים אותי מנציג אחד לשני, יש משהו שניתן לעשות? ***באתר מצויין שאם ישנה בעיה בהספקת הזר כפי שמופיע באתר יתבצע תאום עם הלקוח לפני שליחתו- לא קרה. |
|
|