חיפוש בפורום:
חיפוש מורחב
חזרה לפורום

התנהלות מול חנות רהיטים
מחבר:יעל (לשליחת דואר אלקטרוני)
תאריך:09/01/2019
שעה:12:03:28

שלום רב. רכשתי ספה בעלות של 2999 שח . הספה הגיעה עם בד שאינו תואם כן לפי הצבע וכן מבחינת האיכות לזה שנבחר בחנות (פגום ואינו דומה כלל ) . נוצר קשר עם החנות , נשלחו צילומים ווידאו כהוכחה והחנות הציעה להביא ספה אחרת חדשה, העשויה מאותו בד שהוזמן . אך לאחר שהספה האחרת הגיע, התברר כי היא נראית עוד יותר גרוע מהקודמת והמובילים אף לא העלו אותה לדירה כי הבחינו בכך. הוצע לי להטל את העסקה ולשלם 100 שח דמי ביטול וכן 150 נוספים משום ששלמתי בכרטיס אשראי . בנוסף שילמתי 450 שח דמי הובלה והרכבה ולטענת החנות אין שום דרך להחזיר לי את התשלום או לקזז ממנו את דמי הביטול . למעשה נוצר מצב ששילמתי 700 שח על שום דבר. מאוד אשמח לקבל את עצתכם.
9/1/2019 12:03 יעל התנהלות מול חנות רהיטים
9/1/2019 15:13 המועצה לצרכנות    re:התנהלות מול חנות רהיטים