| מחבר: | המועצה לצרכנות (לשליחת דואר אלקטרוני) |
| תאריך: | 07/01/2019 |
| שעה: | 14:14:29 |
|
שלום רב אורלי,
לא ציינת כיצד בוצעה העסקה- האם במכר מרחוק דהיינו, עסקה הנעשית בשיווק מרחוק ללא נוכחות משותפת של הצדדים או עסקה הנעשית פנים מול פנים-פרונטלית?
עקרונית, היה ומדובר בעסקה פרונטלית, הרי שעל פי תקנות ביטול עסקה לא קמה לך זכות חרטה במקרה המתואר, היות והמועד לביטול העסקה בקורס ובחוגים חלף ומה גם שהודעת הביטול נעשתה לאחר קבלת השירות.
בהנחה שהעסקה בוצעה במכר מרחוק, ניתן לפנות אל החברה ולאחריו הגישי תלונה באתר המועצה לצרכנות על מנת לבדוק את פנייתך. |
|
|