| ![]() |
| אי מתן אפשרות ליצור קשר טלפוני | ||
| מחבר: | תומר גוברין (לשליחת דואר אלקטרוני) | |
| תאריך: | 06/01/2019 | |
| שעה: | 12:54:36 | |
| בממסגרת חופשה שקניתי בחברת פאנגויה אין הם מאפשרים כלל מוקד טלפוני. כלומר, אי אפשר להתקשר אליהם כל המענה הוא רק באמצעות המייל. יוצא מצב שאתה שולח מייל ורק אחרי יום יומיים בכלל חוזרים אליך ואם אתה במקרה לא זמין אז זהו לא חוזרים אליך. אני מנסה לבטל עסקה אבל הדבר לא מתאפשר ונראה שהחברה מנהלת סוג של שיטת מצליח. לא מאפשרת לצרכן ליצור איתה קשר.
האם דבר זה הוא חוקי ע"פ חוקי הגנת הצרכן? תודה מראש | ||
| 6/1/2019 12:54 | תומר גוברין |
אי מתן אפשרות ליצור קשר טלפוני |
| 7/1/2019 08:21 | המועצה לצרכנות |
re:אי מתן אפשרות ליצור קשר טלפוני |