חיפוש בפורום:
חיפוש מורחב
חזרה לפורום

החלפת אופן משלוח
מחבר:מורן (לשליחת דואר אלקטרוני)
תאריך:06/01/2019
שעה:11:24:24

שלום הזמנתי מוצר בהתאמה אישית (הדפסת שם על מוצר) באמצעות אתר האינטרנט של בית עסק.
בעת ההזמנה היה מספר אפשרויות משלוח, ובחרתי באפשרות של דואר רגיל.
בית העסק בחר להעביר את הזמנתי ללא יידוע או עדכון מראש למשלוח באמצעות דואר רשום.
הדואר הרשום לא הגיע אלי כהלכה ונשלח בחזרה לשולח.
[במאמר מוסגר אציין כי לאור קושי מול סניף הדואר המקומי אני נמנעת מהזמנת מוצרים בדואר רשום]
משחלף כמעט חודשיים ממועד הזמנת המוצר, והמוצר לא סופק- יצרתי קשר עם בית העסק שהסביר לי אודות השינוי באופן המשלוח, וכי המוצר לא נמשך על ידי ולכן חזר אליו.
בית העסק תחילה ביקש לחייב אותי בתשלום נוסף על המשלוח, ושציינתי שחלף זמן רב ממועד ההזמנה ועד ליידוע על הבעיה (ועוד עקב פנייה שלי) הציע שישלח בדואר רגיל על חשבונו.
לאור חלוף הזמן והנסיבות אני רוצה לבטל את ההזמנה
הספרק טוען כי זהו מוצר בהתאמה אישית לכן לא ניתן לעשות כן.
מה דעתכם?
למען הסדר
אני סבורה כי הספק לא יכול להחליף את אופן המשלוח על דעתו (אמנם דואר רשום מאפשר מעקב, אך גם משית עלי חובה באיסוף החבילה מסניף דואר שאינו נח לי). כמו כן הספק לא עדכן אותי כי החבילה חזרה אליו אלא המתין לפנייתי.. מה שמעלה ספק מה היה קורה אילולא פניתי...

6/1/2019 11:24 מורן החלפת אופן משלוח
6/1/2019 11:57 המועצה לצרכנות    re:החלפת אופן משלוח