| מחבר: | המועצה לצרכנות (לשליחת דואר אלקטרוני) | 
| תאריך: | 03/01/2019  | 
| שעה: | 10:29:33 | 
  | 
שלום וברכה אבי, 
 
 ע"פ רוב עניין הפיצוי בגין איחור בהובלת הכבודה כמתואר בפנייתך, הינו במסגרת אמנת מונטריאול. האמנה מחייבת מתן הודעה או תלונה בדבר האיחור בתוך 21 יום ממועד קבלת הכבודה, וכן קובע סכום תקרה לפיצוי ועוד שורה של הוראות. מומלץ לפנות בכבת לחברת התעופה בתיאור הפרשה מס' הטיסה וכ', בצירוף ראיות בדבר רכישות הכרחיות שביצעתם, ובדרישה לפיצוי בהתאם להוראות הדין הרלוונטיים.
 
 יש מקום להוסיף כי מקום בו מראה הנוסע זדון או התרשלות משמעותית מצד החברה אזי ניתן להחיל את הוראות דיני הנזיקין הכלליים, לרבות העדר תקרה לפיצוי כקבוע באמנה כאמור, וכן דרישה להוכחת הנזק והעוולה בהתאם לדין. | 
|
 |