חיפוש בפורום:
חיפוש מורחב
חזרה לפורום

ביטול עסקה-הזמנת פרקט
מחבר:טליה (לשליחת דואר אלקטרוני)
תאריך:02/01/2019
שעה:09:52:59

בוקר טוב,
ביום 26.6.17 פנינו לחברה גדולה להזמנת פריטים מטעם הקבלן שממנו רכשנו דירה חדשה. באותו היום הזמנו גם פרקט להתקנה בכל הבית (עשינו שידרוג). יועץ הפרקטים של החברה ביקש מאיתנו לשלם את מלוא התמורה בכדי שיוכל לספק לנו את הסחורה לכשנצטרך. הוסבר להם שהדירה רק בתחילת בנייתה. אין לנו צפי מתי היא תהיה מוכנה, הרי הגענו דרך הקבלן. בעצתם עשינו גם הנמכת רצפה.
לבסוף, נעתרנו לבקשתם והועבר אליהם כל התשלום בהעברה בנקאית. יש לציין שעד היום עדיין לא נכנסנו לדירתנו החדשה בשל אי מסירת מפתחות מהקבלן אין עדיין תאריך למסירה.
באוגוסט האחרון פנו אלינו שוב לברר מתי יש לספק את הסחורה ועדיין נתנו את אותה התשובה. נאמר להם לחזור אלינו לקראת חודש דצמבר. במהלך תכנון הדירה התוודענו לאיכות פרקים טובה יותר ולמבחר צבעים גדול יותר ובממחיר זול יותר. פנינו אליהם לביטול העסקה ובמשך כחודש סוחבים אותנו. לטענתם לא ניתן לפי סע' 6ב לחוק ביטול עסקאות או לחילופין ששמרו לנו על הסחורה במשך כשנה וחצי. שוחננו גם עם עו"ד מטעמם שעטן אותן טענות.
יש לציין, שלא התקבלה סחורה.
אנו לא יכולים להתקדם בהמשך הכנת הדירה למגורים כיוון שהתקנת הפרקט בכל הבית אמורה להיות בשלב ראשוני לפני איבזור הבית כולל התקנת מטבח.
אנא תגובתכם בהקדם האפשרי.
בברכה
טליה
2/1/2019 09:52 טליה ביטול עסקה-הזמנת פרקט
2/1/2019 12:37 המועצה לצרכנות    re:ביטול עסקה-הזמנת פרקט