חיפוש בפורום:
חיפוש מורחב
חזרה לפורום

ביטול עסקה
מחבר:דורון (לשליחת דואר אלקטרוני)
תאריך:02/01/2019
שעה:07:57:19

שלום
הזמנתי דלת כניסה לבית. בהזמנה כתוב ״ דמי ביטול לאחר ההזמנה 5% מסך ההזמנה״ וכמו כן״ 15% לאחר לקיחת מידות״.
יום לאחר ביצוע ההזמנה הגיע אלי טכנאי ואמר לי שתהייה תוספת תשלום עבור המשקוף - דבר שלא נאמר לי בזמן ביצוע ההזמנה, להפך - בהזמנה כתוב משקוף.
הטכנאי לא לקח מידות - שלחתי אותו לדרכו ובצעתי ביטול הזמנה.
אף על פי שלא נלקחן מידות - חוייבתי בדמי ביטול של 15% מגובה ההזמנה.
האם זה תקין? מה ניתן לעשות?
תודה
2/1/2019 07:57 דורון ביטול עסקה
2/1/2019 08:46 המועצה לצרכנות    re:ביטול עסקה
2/1/2019 17:36 דורון       re:re:ביטול עסקה