חיפוש בפורום:
חיפוש מורחב
חזרה לפורום

קבלת מוצר שבור
מחבר:לינוי (לשליחת דואר אלקטרוני)
תאריך:01/01/2019
שעה:13:31:53

שלום,
קנינו כיור ולאחר שבועיים כשבעל המקצוע (לא מטעם החברה בה קנינו) הגיע להרכיב את הכיור, התגלה כי הכיור היה שבור. מסתבר שבחשבונית רשום לפתוח את המוצר ולדווח תוך 24 שעות על השבר. הדבר לא נעשה כי לא רצינו לגעת באריזה ולגרום לנזק ולכן חכינו לבעל המקצוע. האם יש מה לעשות בנושא?
1/1/2019 13:31 לינוי קבלת מוצר שבור
1/1/2019 14:12 המועצה לצרכנות    re:קבלת מוצר שבור