חיפוש בפורום:
חיפוש מורחב
חזרה לפורום

מוצר פגום
מחבר:גבי (לשליחת דואר אלקטרוני)
תאריך:01/01/2019
שעה:10:26:41

לפני יותר משנה רכשתי מכשיר פלאפון שכשקיבלתי אותו הבטרייה שלו הייתה פגומה, דיברתי עם החברה ואמרו לי שאני יכול לבוא לקחת את הבטרייה מהמשרד, שאמרתי להם שאני לא יכול לבוא אליהם היות וזה בעיר מורחקת ממקום מגוריי, הם אמרו לי שהם יכולים לעשות לי משלוח אך יגבו ממני דמי משלוח, אני התנגדתי לתשלום על המשלוח, והענין נשאר כך שאני מחכה למצוא זמן לבוא למשרד, אלא שלפני שבוע החברה פתחה סניף במקום מגוריי ואז פניתי לבקש את הבטרייה, אך הם טענו שהמכשיר כבר אזל ואין להם בטרייה לזה וחוץ מזה שהאחריות היא רק לשנה וכבר עבר שנה ולא ממשתי את הזכות שלי שקבל בטרייה, אפי' שאני פניתי אליהם מיד לאחר הקנייה, האם זה צודק וחוקי.
1/1/2019 10:26 גבי מוצר פגום
1/1/2019 11:10 המועצה לצרכנות    re:מוצר פגום