שלום,
הכנסתי מחשב שבבעלותי לתיקון במסגרת האחריות (מדובר במחשב ASUS).
החברה מתחייבת לתיקון במסגרת 14 ימי עסקים, לאחר כחודש התברר לי שהתיקון לא צלח ומתעכב, יצרתי קשר עם החברה שוב והם מסרו שהם מעוניינים להציע לי מחשב חדש כפיצוי.
לאחר שנמצא דגם מתאים התברר לי שגם הדגם הזה היה תקול מהמפעל, השבתי אותו מיד למעבדה ודרשתי מהם דגם חלופי.
לאחר זמן מה הם הציעו לי זיכוי כספי בשווי המחשב המקורי שהוכנס לתיקון במקור.
כל זה כבר נמשך יותר מחודשיים (המחשב נמסר לתיקון בחודש פברואר). מסרתי להם שהמחשב האמור משמש אותי כמחשב עבודה והנזק שנגרם לי גבוה יותר מסכם הפיצוי המוצע, שלא לדבר על כך שאצרך לרכוש מחשב נוסף וחדש כדי להתחיל לעבוד.
מה עליי לעשות?
|