חיפוש בפורום:
חיפוש מורחב
חזרה לפורום

מקרר שארפ תקול, זלזול היבואן ראלקו
מחבר:גילי (לשליחת דואר אלקטרוני)
תאריך:28/08/2023
שעה:16:27:49

שלום
לפני חודש קנינו מקרר שארפ עם אחריות יבואן ראלקו.
מהרגע הראשון המקפיא לא עבד והמוצרים לא קפאו.
שלושה ימים לאחר קבלת המקרר הגיע טכנאי שקבע שלא מדובר בתקלה ושזה לוקח זמן בגלל טכנולוגיית הקירור של מדחס האינוורטר.
טכנאי שני כבר החליף כרטיס פיקוד אך לא נתן שום אסמכתא על התקלה והתיקון (למרות בקשתנו).
טכנאי שלישי קבע שצריך להחליף את המקרר.
מבלי להיכנס לבעיות הרבות שהיו לנו עם חברת לוגיסטים (המובילים של ראלקו) וחברת טכנוקור (שרות הטכנאים של ראלקו), בין קבלת המקרר הראשון להחלפתו באחר – חלף חודש ימים שבמהלכו עברנו שבעה מדורי גיהינום.
עשרות טלפונים, פניות במייל ודרך האתר, שעות של המתנה לקבלת מענה (בהרבה מקרים הסתיימו בניתוק השיחה), המתנה לטכנאים (פעמיים דחו את הגעתם), מוצרי מזון רבים מאוד שנזרקו לפח וגם מזרקי תרופות שנשמרו במקרר ולא ניתן לעשות בהם שימוש כי לא נשמרו בטמפרטורה המומלצת (האחרונים שמורים אצלנו בהמתנה להתדיינות כזו או אחרת, למקרה שיהיה בהם צורך). אציין שיש לי אסמכתאות רבות (תמונות והקלטות) לכל האמור לעיל.
שאלותיי הן:
1. בגב המקרר מופיעה תווית אנרגיה ורשום בה תאריך תוקף.
במקרר הראשון התוקף היה 28.02.2023.
במקרר שסופק במקום המקרר התקול רשום תוקף 31.12.2021.
לא ברורה לי המשמעות ואם ניתן להסיק מזה משהו לגבי המקרר החדש שסופק.
האם אכן קיבלנו מוצר חדש?
2. פניתי לראלקו בבקשת פיצוי על כל המתואר לעיל. הם מוכנים לתת תווי קניה בסך 600 ₪ ותו לא. מה עוד ניתן לעשות?
3. במקרה שהדברים לא ייפתרו, האם ההמשך הוא דרך תביעות קטנות? דרך המועצה לצרכנות? שניהם?
תודה מראש
28/8/2023 16:27 גילי מקרר שארפ תקול, זלזול היבואן ראלקו