| מחבר: | ירין (לשליחת דואר אלקטרוני) |
| תאריך: | 03/07/2023 |
| שעה: | 20:12:19 |
|
קניתי מכשיר סלולרי של יצרן מסויים לפני כ-20 חודשים, אציין תחילה שהמכשיר הנ"ל לא משווק באופן רשמי על ידי אותו היצרן בישראל. היצרן בעת רכישת מכשיר מהסוג הזה נותן 12 חודשי אחריות ובהתאם לכך גם החנות ממנה קניתי נתנה לי 12 חודשי אחריות על המכשיר, לאורך הזמן שחלף מאז התגלו בעיות עם המכשיר והיצרן החליט לפנים משורת הדין להאריך את האחריות שהוא (היצרן) נותן על המכשיר ב-12 חודשים נוספים.
החנות לעומת זאת לא מוכנה לגלגל את 12 חודשי האחריות הנוספים הללו ללקוח למרות שבכתב האחריות שבעלון לצרכן של המכשיר כתוב שאם המכשיר נקנה דרך צד שלישי יש לפנות אליו כדי שהוא בתורו יגלגל את דרישת מימוש האחריות על היצרן.
המכשיר נכון לעכשיו הפסיק לעבוד לאלתר ובנוסף לנזק הכספי שנגרם כתוצאה מכך, הנזק הרגשי שנגרם כתוצאה מאובדן החומרים שהיו מאוחסנים במכשיר גדול אף יותר.
אני רוצה גם לציין שהבעיה היא בעיה מוכרת והיצרן לוקח אחריות עליה, אבל בגלל שקניתי את המוצר בישראל דרך יבואן שהוא לא משווק רשמי של היצרן נמנע ממני לקבל את האחריות שמגיעה לי.
האם יש כאן עילה לגשת לתביעות קטנות מול החנות או מול היצרן ? תודה רבה. |
|
|