| מחבר: | אורית (לשליחת דואר אלקטרוני) |
| תאריך: | 02/07/2023 |
| שעה: | 09:58:09 |
|
| השבוע נכנסתי לחנות והיתה שם נציגה של מקס דרים קארד שהציעה לי לעשות כרטיס שלהם, סרבתי וגם אמרתי שהיה לי בעבר וביטלתי. למרות זאת שכנעה אותי ואמרה שחבל לי לפספס מתנת הצטרפות. לבסוף השתכנעתי אך לאחר הקניה לא קיבלתי את ההטבה וכששאלתי נאמר לי תתקשרי לשירות לקוחות של כרטיס דרים קארד והם יתנו לך את ההטבה כי זה טעות שלהם. התקשרתי למקס והם אמרו שדרים קארד אחראי וכך גם ענו דרים קארד. האם זה הגיוני שלאחר הטרטור וההטעיה של הנציגה אף אחד לא לוקח אחריות? היא עיכבה אותי בחנות וגרמה לי לקנות משהו שלא הייתי קונה אלמלא ההנחה. המוצרים כבר ניתנו כמתנה אך את ההטבה לא קיבלתי למרות ההבטחה. |
|
|