| מחבר: | משה (לשליחת דואר אלקטרוני) |
| תאריך: | 29/06/2023 |
| שעה: | 14:56:12 |
|
| מדובר בקשקוש של עסק. שלחי להם מייל, ותודיעי להם שאת מבטלת את העסקה בהתאם לחוק הגנת בצרכן בשל הטעיה לכל אורך ההתקשרות. אין דמי ביטול במקרה. אם את לא מקבלת את כסף בתוך שבועיים, ובהנחה שרכשת את השירות באינטרנט/טלפון, יש לך שתי אופציות. האחת לתבוע את העסק בבית המשפט לתביעות קטנות הקרוב לביתך בפיצויים לדוגמה של 10000 ש"ח בנוסף למה ששילמת. במשפט תצטרכי להראות גם הטעיה בכך שלא קיבלת את התקנון במייל במעמד ההתקשרות, ותנאים באתר ניתן תמיד לשנות במעמד צד אחד. את הודעת הביטול תצרפי לתביעה. אופציה שניה היא להגיש כאן תלונה מסודרת ולציין שלא מדובר בעסק שלך. אז אולי המועצה תצליח להחזיר לך את כספך. אין לי קשר למועצה. |
|
|