| מחבר: | מרינה (לשליחת דואר אלקטרוני) |
| תאריך: | 26/06/2023 |
| שעה: | 05:44:57 |
|
כשמגיעים לסניף הנ"ל למחזר בקבוקי פקדון נתקלים ביחס מזלזל מצידן של קופאיות הראשיות ומנהלת הסניף: הן מתעסקות בעניינים אישיים, שיחות ביניהן, טלפונים, העיקר לא לקבל בקבוקי פיקדון, מחפשות סיבות כדי לא לקבל בקבוקים (טוענות שהבקבוקים מעוכים או מלוכלכים), מבקשות לחכות עד שיקבלו שירות קודם כל הלקוחות שקונים בסניף ובלי בושה טוענות בקול רם: קודם כל השירות ניתן ללקוחות הקונים ורק אחר כך ללקוחות הממחזרים בקבוקי הפקדון.
פניתי בכתב דרך שירות לקוחות של רשת קונפור למנהל אזורי וביקשתי לתת תשובה בכתב על שירות מזלזל ופוגעני , על סלקציה בין הלקוחות המתרחשת בסניף, על התנהלות של קופאיות ראשיות ומנהלת הסניף בניגוד לחוק הפקדון. מנהל איזורי לא מתכוון לענות לי בכתב ( גם לא קיבלתי תשובה בעל פה). מה לעשות? |
|
|