| מחבר: | קרן (לשליחת דואר אלקטרוני) |
| תאריך: | 19/06/2023 |
| שעה: | 10:59:48 |
|
היי, ביצעתי קניה אונליין של שלוש שמלות ערב פאייטים. שמלה אחת יש בה בעיה בתפרים, יש חוטים גדולים מאוד שיוצאים מהשמלה ולא ניתן לגזור את זה כי הבד עשוי פאייטים וזה ייפרם. כמובן שמדובר בפגם אבל החברה מתנערת מכך, דורשת לקבל את המוצר במשלוח חזרה לבאר שבע (אני מהמרכז) לבחון את זה.. שמלה נוספת גדולה במידה לעומת השמלה השלישית למרות שמדובר באותו הדגם והמידה בדיוק.
החברה פירסמה באתר שלהם שאין החלפות והחזרים על שמלות ערב, שאלתי האם הדבר חוקי ותקין? יש פה בעיה בשני מוצרים מתוך שלושה שנרכשו אונליין, כיצד אדם יכול לדעת מה יקבל בעסקה מרחוק וכיצד ניתן לומר בוודאות שיש פה פגם במוצר, הרי מבחינת העסק ברור שיאמרו לי שזה לא בעיה ולא פגום כדי להתנער מאחריות. האם זה חוקי מבחינתם לשים הודעה כזו באתר בכלל? אשמח למענה. |
|
|