| מחבר: | משה (לשליחת דואר אלקטרוני) |
| תאריך: | 25/06/2023 |
| שעה: | 09:04:41 |
|
"איחור של שעתיים מעבר לטווח ההמתנה שתואם עמך". ולמה החוק לא אומר אחרת כמפורט להלן? ואם בתור בעל עסק אתאם בשעות 8-16, צרכן יהיה זכאי לפיצוי משעה 18? תשובתכם לא נראית הגיונית או חוקית. מהחוק:
1. תתואם שעה!!! - "יתאם נותן השירות את המועד ואת שעת הביקור עם הצרכן". כלומר 10 במקרה.
2. "זמן ההמתנה לנותן שירות לא יעלה על שעתיים מעבר לשעה שתואמה". כלומר 10-12 במקרה.
3. "וחלפו שעתיים מעבר לזמן ההמתנה...פיצוי בסכום של 300 שקלים חדשים". לדעתי, משעה 14 במקרה.
3. "הוראות חוק זה יחולו על אף כל ויתור או הסכם נוגד"!!!
אז איך הגעתם למסקנה שהחוק לא חל במקרה? |
|
|