חיפוש בפורום:
חיפוש מורחב
חזרה לפורום

re:הסכם שרות למעלית
מחבר:משה (לשליחת דואר אלקטרוני)
תאריך:18/06/2023
שעה:11:40:03

הנושא הזה יכול לקרות עם כל מוצר. לדעתי, הלקוחות לא שבויים במקרה כזה, מכיוון שמדובר בהטעיה על פי החוק. לדעתי גם, עסק צריך לתת לצרכן מחירון של שירותים וחלפים לפני כריתת ההסכם כדי שיוכל לשקול נכון את הנושא. מחוק הגנת הצרכן:

2. (א) לא יעשה עוסק דבר – במעשה או במחדל, בכתב או בעל פה או בכל דרך אחרת לרבות לאחר מועד ההתקשרות בעסקה – העלול להטעות צרכן בכל ענין מהותי בעסקה (להלן – הטעיה); בלי לגרוע מכלליות האמור יראו ענינים אלה כמהותיים בעסקה:

(1) הטיב, המהות, הכמות והסוג של נכס או שירות;

(13) המחיר הרגיל או המקובל או המחיר שנדרש בעבר, לרבות תנאי האשראי ושיעור הריבית;

נראה לי שבמקרה כזה ניתן לתקן בעזרת כל חברה, ורק שופט יכול להגן עליכם מהמחירים הללו. אין לי קשר למועצה.
18/6/2023 11:14 אלינה הסכם שרות למעלית
18/6/2023 11:18 אלינה    re:הסכם שרות למעלית
18/6/2023 11:40 משה    re:הסכם שרות למעלית
18/6/2023 11:57 משה    re:הסכם שרות למעלית
25/6/2023 08:09 המועצה לצרכנות    re:הסכם שרות למעלית