| מחבר: | נאור (לשליחת דואר אלקטרוני) |
| תאריך: | 15/06/2023 |
| שעה: | 12:46:56 |
|
שלום,
במידה ורכשתי שירות בבית עסק שהחליף את מיקומו, וכאשר ביצעתי את הרכישה לא נאמר לי על כל כוונה להעתיק את מיקום בית העסק למקום אחר, האם ניתן לקבל החזר בגין השירות שרכשתי גם אם במעמד הרכישה נאמר לי שאין אפשרויות זיכוי מרגע הרכישה?
יש לציין כי למקום קיים סניף נוסף אך המקום/הסניף המרכזי אליו נהגתי להגיע הוא המיקום שנסגר.
יש לציין שמעולם לא חתמתי או נמסר לי מסמך אשר מציין כי תוקף השירות שרכשתי ו/או התנאים שעליהם הסכמתי (אי אפשרות ביטול/קבלת החזר) ממשיכים באופן אוטומטי בכל מיקום/שינוי מיקום.
תודה. |
|
|