| מחבר: | שי (לשליחת דואר אלקטרוני) |
| תאריך: | 13/06/2023 |
| שעה: | 17:18:04 |
|
שלום, אשמח להתייעצות.
רכשתי מכשיר טלפון עם אחריות לשנה. בעקבות תקלה חומרתית מסרתי את הטלפון לתיקון מטעם החברה דרכה מגיע לי שירותי תיקון.
מסרתי את הטלפון לפני שבוע וחצי והספקתי להגיע 4 פעמים לסניף כל פעם בגלל תקלה אחרת. כל פעם הם אומרים שהטלפון תקין אבל לא מטפלים בתקלה. באחת הפעמים הם רצו להחזיר לי מכשיר לא שלי (עם שריטות ופגמים) ואחרי ויכוח (הראתי להם סרטון של הפלאפון תקין מיום ההפקדה) הסכימו לתקן שוב ובפעם האחרונה הם החזירו לי מכשיר עם גרסה שונה ממה שקניתי גרסה של 128GB במקום 256GB
מה אפשר לעשות עם המקרה? למי אפשר לפנות? אשמח לעזרתכם
תודה רבה. |
|
|