חיפוש בפורום:
חיפוש מורחב
חזרה לפורום

re:החזרת מוצר ללא קבלה
מחבר:משה (לשליחת דואר אלקטרוני)
תאריך:13/06/2023
שעה:15:58:39

החוק מחייב אותה לבטל את העסקה בכפוף לדמי ביטול של 5%. לא להחליף. אבל החלפה היא בעצם ביטול העסקה ורכישת מוצר חדש. מהחוק:

3. (א) ביטל הצרכן את הסכם הרכישה, כאמור בתקנה 2, ישיב העוסק לצרכן, בניכוי דמי הביטול כאמור בתקנה 5 ובכפוף לתקנות משנה (ב) עד (ה), את מלוא התמורה ששילם או יבטל את חיובו, ובלבד שהצרכן הציג חשבונית או סרט קופה או פתק החלפה המעידים על עצם ביצוע העסקה עם העוסק או הוכחה אחרת לגבי עצם ביצוע העסקה, מועדה, הסכום ששולם בעדה ואמצעי התשלום.

עכשיו כשאת מכירה את החוק אולי היא תסכים לבטל (אני לא אופטימי), או שהמועצה תסייע לך בביטול, או שתוכלי לתבוע את העסק בבית המשפט לתביעות קטנות, כשגם ההודעה שלך כאן היא הוכחה כלשהי לנושא הביטול (צלמי את ההודעה שלך ושמרי גיבוי). אין לי קשר למועצה.
13/6/2023 15:11 דניאל החזרת מוצר ללא קבלה
13/6/2023 15:58 משה    re:החזרת מוצר ללא קבלה
13/6/2023 16:51 דניאל       re:re:החזרת מוצר ללא קבלה
13/6/2023 21:11 יהונתן       re:re:החזרת מוצר ללא קבלה
14/6/2023 12:50 המועצה לצרכנות          re:re:החזרת מוצר ללא קבלה