| מחבר: | אירית (לשליחת דואר אלקטרוני) |
| תאריך: | 13/06/2023 |
| שעה: | 11:56:59 |
|
| רכשתי סלון מחברה בתהליכי מעבר מחנות לחנות, הזמנתי סלון על פי מידות אישיות בהתאם לדגם שראיתי בתמונה, הסלון הגיע באיחור של כשבועיים לאחר פניות רבות למנהל החנות, ללא הודעה מוקדמת, הסלון לא תואם את ההזמנה כלל -הדגם אינו נכון, המידות אינן נכונות וגם הבד לא תואם את מה שהזמנתי. מנהל החברה מתנער כלל מההזמנה ואומר שזה מה שהזמנתי, זה הדגם ושלא יעזור לי כלום, ביקש שאשלח לו מידות אומר לי את לא מודדת נכון, נו אז עשיתי לך משהו יותר גדול ממה שביקשת, ביקשתי שיחזיר לי את הכסף (לצערי שילמתי לו הכל בביט הוא לא נתן לי קבלה יש לי רק את ההמזנה) והוא אמר שזה מה שיש - מה אני עושה במקרה כזה ? |
|
|