| מחבר: | ענבר (לשליחת דואר אלקטרוני) |
| תאריך: | 13/06/2023 |
| שעה: | 11:44:07 |
|
שלום,
שמי ענבר ולפני מספר חודשים ויתרתי של השימוש באפליקציית Whatsapp (שלא מרצון - המכשיר הסלולרי שלי ישן מדי ולא תומך בה יותר, ומצבי הכלכלי לא מאפשר רכישת מכשיר חדש). לאחרונה, יותר ויותר בתי עסק שאני מנסה ליצור עימם קשר לשם קבלת שירות לא מציעים שירות בדוא"ל, בטלפון או בצ'אט מקוון, אלא רק באמצעות Whatsapp. נותרתי מתוסכלת מאוד.
חיפשתי באינטרנט מידע על חובת בתי העסק לספק שירות בערוצים שונים, אך המידע רב, סותר ומבולבל. אשמח לדעת מה אומר החוק - איזה עסק מחויב לספק שירות ללקוחותיו בערוצים שאינם פרונטליים (על אחת כמה וכמה אם לעסק אין סניפים כלל!) ואילו ערוצי שירות, אם בכלל, הינם בגדר חובה.
תודה והמשך יום נעים,
ענבר. |
|
|