חיפוש בפורום:
חיפוש מורחב
חזרה לפורום

ערוצי שירות לקוחות
מחבר:ענבר (לשליחת דואר אלקטרוני)
תאריך:13/06/2023
שעה:11:44:07

שלום,
שמי ענבר ולפני מספר חודשים ויתרתי של השימוש באפליקציית Whatsapp (שלא מרצון - המכשיר הסלולרי שלי ישן מדי ולא תומך בה יותר, ומצבי הכלכלי לא מאפשר רכישת מכשיר חדש). לאחרונה, יותר ויותר בתי עסק שאני מנסה ליצור עימם קשר לשם קבלת שירות לא מציעים שירות בדוא"ל, בטלפון או בצ'אט מקוון, אלא רק באמצעות Whatsapp. נותרתי מתוסכלת מאוד.
חיפשתי באינטרנט מידע על חובת בתי העסק לספק שירות בערוצים שונים, אך המידע רב, סותר ומבולבל. אשמח לדעת מה אומר החוק - איזה עסק מחויב לספק שירות ללקוחותיו בערוצים שאינם פרונטליים (על אחת כמה וכמה אם לעסק אין סניפים כלל!) ואילו ערוצי שירות, אם בכלל, הינם בגדר חובה.

תודה והמשך יום נעים,
ענבר.
13/6/2023 11:44 ענבר ערוצי שירות לקוחות
13/6/2023 12:07 משה    re:ערוצי שירות לקוחות
14/6/2023 12:22 המועצה לצרכנות    re:ערוצי שירות לקוחות