| מחבר: | נופר (לשליחת דואר אלקטרוני) |
| תאריך: | 11/06/2023 |
| שעה: | 07:42:17 |
|
ב7/11/2022 רכשתי חלק חילוף דלת של מקרר נטמר לי שזמן האספקה הוא חצי שנה מאחר וזה הייבוא אישי
לאחר המתנה של יותר מחצי שנה ב23/5/2023פניתי לבית העסק בבקשה לביטול העסקה מאחר ועברה יותר מחצי שנה נאמר לי מהשירות לקוחות שאין בעיה ולקחו ממני שוב פרטי אשראי לביטול
לאחר שבועיים קיבלתי הודעה שהמוצר הגיע לארץ ועליי לתאם טכנאי להתקנה
פניתי שוב לבית העסק לברר מה עם הזיכוי ולמה קיבלתי הודעה לתאם טכנאי אם ביטלתי עיסקה
העבירו אותי לנציגת שירות שטיפלה בי שאמרה שאי אפשר לבטל עסקה מאחר וזה בייבוא אישי ויכול להיות עיכוב ובשיחה שנאמר לי שאפשר לזכות הטעו אותי ואי אפשר לבטל עסקה
ביקשתי לדבר עם מנהל ולאחר שלושה ימים עדיין אף אחד לא חזר אליי …
מה הדין בנוגע לזה ? התשלום כבר ירד לי בחודש נובמבר על מוצר ש7 חודשים אחרי ששילמתי עדיין לא קיבלתי ! |
|
|