| מחבר: | דנה (לשליחת דואר אלקטרוני) |
| תאריך: | 11/06/2023 |
| שעה: | 11:20:29 |
|
המקרר נרכש ב 28.9 סופק לנו ב 3.10
בעלי יצר עימם קשר ב 7.10
נאמר לו שיחזרו אליו ולא חזרו בטענה שאין דבר כזה אחריות מעל שנה. כאמור אחר כך שינו את סיבת הסירוב לכך שבשיחה איתו כשיצר קשר שוב בנובמבר, נאמר לו לשלוח מסמכים שהוא שלח רק בינואר.
אני חושבת שזאת התעקשות שלהם , כהפניה שלנו נעשתה בזמן ולא טופלה כראוי ונאלצנו לפנות אליהם שוב.
לציין כי לנו לא היה תיעוד מדויק על הפניה אליהם וכשאני שוחחתי עם שירות הלקוחות הם אלה שמסרו לי שהוא יצר איתם קשר כבר ב 7.10
ובשל כך שינו את גרסתם מהטענה שלא יצרנו קשר בזמן לטענה שלא העברנו מסמכים בזמן.
|
|
|