| מחבר: | דוד (לשליחת דואר אלקטרוני) |
| תאריך: | 09/06/2023 |
| שעה: | 12:55:53 |
|
נעשתה רכישה מרחוק בטלפון של כורסאות , ולאחר הרכבה מתברר שהן לא מתאימות לרוכש, אדם בן 90. ביקשנו להחזיר ונענינו שעל פי חוק ריהוט שהורכב בבית הלקוח לא ניתן להחזרה. לאחר בדיקה איתכם התברר לנו שהעיסקה מרחוק לכן ניתן לפנות בבקשה לביטול בשל חרטה.
נשלחה הודעה מסודרת , החברה טענה שאין אפשרות תוך ציטוט הסעיף שהריהוט הורכב אך אחרי שהבהרתי שהעיסקה היא מרחוק ושניתן לבטל הסכימו "לפנים שורת הדין" לתת לנו זיכוי להחלפת המוצר בכורסא אחרת.
בינתיים הסכמנו כדי לנסות ולסיים בטוב ואנחנו מתכוונים לקחת את האיש בן ה- 90 לבדוק אפשרות של כורסא אחרת. היה ולא נמצא, עד מתי עומדת לנו הזכות לתבוע השבת התשלום ? אם הסכמנו לקבלת הזיכוי, האם בזה בטלה האפשרות שלנו לקבלת השבת התשלום? האם יש צורך לשלוח הודעה כלשהיא שאנו מסכימים בינתיים לקבלת זיכוי אבל רק אם נמצא משהו מתאים , אחרת נעמד על הזכות לביטול העיסקה וקבלת החזר? |
|
|