| מחבר: | יונית (לשליחת דואר אלקטרוני) |
| תאריך: | 08/06/2023 |
| שעה: | 05:42:21 |
|
בת 15 חולת סרטן על כסא גלגלים, שהגיעה בליווי אחותה הגדולה לסניף ללין בעזריאלי ביקשו לרכוש מוצר אחד והמוכרת הציעה להם לקנות 3 מוצרים במחיר משתלם ולקבל 3 מוצרים מתנה. המוכרת ״עזרה״ להם לבחור ובדרך שיווקית מצויינת ״דחפה״ להם את המוצרים, הם הגיעו לקופה וביקשו לשלם בתלוש של BUYME
המוכרת לא אמרה להם את הסכום הסופי פשוט לקחה לבת שלי בכיסא הגלגלים את הטלפון ועשתה את המימוש בתלושים שהיו בנייד שלה, כשהתלוש אחד לא הספיק היא עברה לשני וככה חייבה אותה על 6 המוצרים בקרוב ל 600₪!!!
כשהן יצאו מהחנות ובדקו את החשבונית הן מיד התחרטו וחזרו למוכרת וביקשו לבטל את הקנייה. המוכרת סרבה ואמרה שאי אפשר בגלל ששילמו בתלושי BUYME הבנות התקשרו מיד ל BUYME והם היו מאוד נחמדים והסבירו שאין בעיה לבטל ואפילו היו מוכנים להסביר למוכרת איך עושים את זה אבל היא נשארה בשלה ולא הסכימה.
אנחנו לא רוצים תלושים של ללין אנחנו רוצים שיחזירו את הכסף לחשבון ב BUYME |
|
|