חיפוש בפורום:
חיפוש מורחב
חזרה לפורום

re:ביטול עסקה עקב חרטה בחנות ללין
מחבר:יהונתן (לשליחת דואר אלקטרוני)
תאריך:08/06/2023
שעה:10:57:12

מרתיח מזעם, אם את רוצה לפעול באופן עצמאי -
שלחי להם כתב דרישה שעקב הטעייה חמורה,
את דורשת לבטל את העסקה בשל הלחץ הבלתי סביר שהופעל על ביתך.
המלווה בחוסר תום לב ניכר.

כעיקרון הם לא מחוייבים חוקית להחזיר לביימי אבל כיוון שנעשתה כאן הטעייה חמורה וניצול הם מחוייבים.

או לחילופין תגישי תלונה במועצה לצרכנות.



מטעויות לומדים צרכנות נבונה נלמדת מטעויות תמיד לשאול לפני חיוב מה הסכום הכולל ועוד...


רפואה שלימה, תעדכני בהתפתחויות מול העסק, אין לי קשר למועצה.

8/6/2023 05:42 יונית ביטול עסקה עקב חרטה בחנות ללין
8/6/2023 10:57 יהונתן    re:ביטול עסקה עקב חרטה בחנות ללין
15/6/2023 10:51 יונית       re:re:ביטול עסקה עקב חרטה בחנות ללין
11/6/2023 09:25 המועצה לצרכנות    re:ביטול עסקה עקב חרטה בחנות ללין
15/6/2023 10:55 יהונתן       re:re:ביטול עסקה עקב חרטה בחנות ללין
16/6/2023 08:45 עבודה מהבית    re:ביטול עסקה עקב חרטה בחנות ללין