| מחבר: | יעל (לשליחת דואר אלקטרוני) |
| תאריך: | 08/06/2023 |
| שעה: | 09:20:13 |
|
חברת אינטרנט פנתה אלי והציעה לי לעבור אליה וכך עשיתי.
שלחו לי ציוד הביתה, אי אפשר היה לחבר אותו, ביליתי שעות בהמתנה ועם טכנאים על הקו ואף אחד לא הצליח לעזור, חודש שלם הסאגה נמשכה ולא היה לי חיבור אינטרנט אפילו יום אחד מאז שעברתי אליהם.
הגיעו למסקנה שהציוד תקול ורצו לאסוף ולהביא חדש. בשלב הזה התייאשתי וביקשתי להתנתק. רצו לגבות ממני כסף על איסוף הציוד, לא הסכמתי לשלם! שיספגו הם את המשלוח.
לאחר כמה שבועות קיבלתי הודעה שגובים ממני 350 שח אם לא אחזיר את הציוד, התקשרתי וקבלתי על כך, הבטיחו שיחזור אלי בכיר וכמובן לא חזר. גבו ממני 350.
זו התנהלות תקינה?
מה אני יכולה לעשות כעת? |
|
|