| מחבר: | אינה (לשליחת דואר אלקטרוני) |
| תאריך: | 07/06/2023 |
| שעה: | 10:39:27 |
|
שלום
רוצה לבדוק אתכם נושא מסוים- הזמנתי מוצר- כיסוי מגן לשולחן. במעמד הזמנה הוצע לי לשדרג למוצר עמיד לשריטות בתוספת תשלום. הסכמתי, זה ממש תאם את השימוש שלי.
המוצר הגיע אלי עם שריטה כשפתחתי אותו- מיד פניתי לבית העסק שהתחיל לדבר ממש לא יפה וטען שאני שרטתי את הכיסוי. מעבר לזה שלא אני עשיתי את זה - המוצר אמור להיות עמיד לשריטות- זה כל המהות שלו. בעל העסק המשיך להגיד שאני גרמתי לשריטה ואין מה לעשות בנידון.
אני יודעת שהמוצר הוזמן בהתאמה אישית לפי מידות אבל זה לא שאני רוצה לבטל עסקה כי התחרטתי- רימו אותי, טענו משהו שבפועל לא מתקיים ולכן אין לי כל שימוש במוצר שנשרט כה בקלות ולא חזק בכלל כפי שנטען.
מה האפשרויות שלי לאור העובדות? |
|
|