חיפוש בפורום:
חיפוש מורחב
חזרה לפורום

קבלת מוצר פגום בהתאמה אישית
מחבר:אינה (לשליחת דואר אלקטרוני)
תאריך:06/06/2023
שעה:11:49:02

שלום
רוצה לבדוק אתכם נושא מסוים- הזמנתי מוצר- כיסוי מגן לשולחן. במעמד הזמנה הוצע לי לשדרג למוצר עמיד לשריטות בתוספת תשלום. הסכמתי, זה ממש תאם את השימוש שלי.
המוצר הגיע אלי עם שריטה כשפתחתי אותו- מיד פניתי לבית העסק שהתחיל לדבר ממש לא יפה וטען שאני שרטתי את הכיסוי. מעבר לזה שלא אני עשיתי את זה - המוצר אמור להיות עמיד לשריטות- זה כל המהות שלו. בעל העסק המשיך להגיד שאני גרמתי לשריטה ואין מה לעשות בנידון.
אני יודעת שהמוצר הוזמן בהתאמה אישית לפי מידות אבל זה לא שאני רוצה לבטל עסקה כי התחרטתי- רימו אותי, טענו משהו שבפועל לא מתקיים ולכן אין לי כל שימוש במוצר שנשרט כה בקלות ולא חזק בכלל כפי שנטען.
מה האפשרויות שלי לאור העובדות?
6/6/2023 11:49 אינה קבלת מוצר פגום בהתאמה אישית
11/6/2023 08:55 המועצה לצרכנות    re:קבלת מוצר פגום בהתאמה אישית
12/6/2023 15:19 אינה       re:re:קבלת מוצר פגום בהתאמה אישית
14/6/2023 09:48 המועצה לצרכנות          re:re:קבלת מוצר פגום בהתאמה אישית
14/6/2023 11:43 אינה             re:re:re:קבלת מוצר פגום בהתאמה אישית
14/6/2023 13:11 המועצה לצרכנות                re:re:re:קבלת מוצר פגום בהתאמה אישית