| מחבר: | אייל (לשליחת דואר אלקטרוני) |
| תאריך: | 05/06/2023 |
| שעה: | 13:41:47 |
|
בתאריך 29.05.2023 בצעתי עסקה מול בית העסק.
העסקה בוצעה ב 6 תשלומים דרך כרטיס האשראי.
בתאריך 30.05.2023 (יום למחרת העסקה) פניתי לבית העסק ע"מ לבטל את העסקה, נאמר לי מבית העסק כי המנהלת מטפלת בביטולי עסקאות רק בימי ראשון.
בתאריך 04.06.2023 (יום ראשון) פניתי שוב לבית העסק מספר פעמים ע"מ לבטל את העסקה, נסיתי להשיג את המנהלת שמטפלת בביטולים אך ללא הצלחה.
ביצעתי מספר פניות לסניף בו בוצעה העסקה (סניף אשדוד) ונאמר לי כי הסניף הראשי הוא סניף ת"א.
לאחר נסיונות רבים מול סניף ת"א נאמר לי כי סניף אשדוד מטפל בפניה.ואז חזרתי לסניף אשדוד והנציגה אמרה לי שהעבירה את הפניה שלי שוב לת"א מאחר ומהנלת שמטפלת בביטולים יושבת בסניף ת"א.
וככה עבר לו כבר שבוע כאשר יום למחרת העסקה בקשתי לבטל.
מלאתי מכתב תלונה אצלכם באתר. האם אקבל את כספי חזרה?
|
|
|