| מחבר: | אפרת (לשליחת דואר אלקטרוני) |
| תאריך: | 01/06/2023 |
| שעה: | 23:21:32 |
|
שלום רב,
ב-10.5 בשעה 23:52 עשיתי הזמנה,חברה שלי לא הצליחה לעשות ועשתה הזמנה ב-11.5.
ביום רביעי בלילה צץ לי משהו אישי, כיוון שהכל היה מעורפל והיה מאד מאוחר,והמוקד הוה סגור, בבוקר מיד שלחתי הודעה לוואטסאפ.
ואז קיבלתי תשובה שהזמנה אחת היה אפשר לבטל / לשנות עד ה-24.5 - בדיוק בלילה שהבנתי שצצה בעיה עם תאריך הטיסה, ואת השניה אפשר עד ה-25.5 - ערב חג.
ניסיתי לבקש מהנציגה שיבואו לקראתי בשביל 8 דקות, וגם כי אני לא רוצה לבטל, רק רוצה לשנות תאריך - שכלל לא תלוי בי ואם הייתי יכולה לא הייתי משנה!
ואפילו כתבתי שאני מוכנה לתת את האשראי שלי ושנדבר על הכל ביום ראשון... אך לא היה מענה, ורק היום, מנהל ששוחחתי איתו אמר שהם עובדים עד 14:00, אבל ששלחתי הודעות אחרי השעה 14:00 לא קיבלתי הודעה שהמוקד סגור, כפי שמצופה מנותני שירות (קל וחומר שהשירות הוא רק בדיגיטל).
ואתמול הסתבר לי שגם ההזמנה השניה היא כבר בביטול מלא בהפחתת מיסי נמל, על אף שכתבתי להם שמוכנה לתת אשראי...
נוכח האמור מעלה, אשמח להבין אם ניתן לעשות משהו כשי לא לשלם דמי ביטול מלאים, מה גם שרק היום הבנתי שהקנס הוא 293 דולר לכיוון, בהודעה שקיבלתי מהחברה זה לא היה מצויין |
|
|