| מחבר: | דנה (לשליחת דואר אלקטרוני) |
| תאריך: | 28/05/2023 |
| שעה: | 14:41:34 |
|
שלום
רכשנו מקרר של חברת ניופאן, נאמר לנו במעמד הקניה כי במסגרת מבצע יש אחריות של 4 שנים על המקרר.לציין כי קיבלנו את המקרר עם מוצרי חשמל נוספים לדירה שב. עדיין לא גרנו בשל שיפוצים. הגיע טכנאי ומסר לנו מדבקת אחריות. בעלי התקשר לחברה לבירור לגבי האחריות מכיוון שהטכנאי הציע לו לרכוש ביטוח והוא רצה לברר מדוע מציעים ביטוח אם יש אחריות של 4 שנים. מלכתחילה נציגת השירות טענה בתוקף שאין דבר כזה אחריות יותר משנה, בהמשך הם שינו את גרסתם וטענו שלא הפעלנו אחריות בזמן ופנינו יותר מחודש לאחר הרכישה. אחרי פניות חוזרות ונשנות התברר שבעלי פנה אליהם פחות מחודש אחרי ונאמר לו שיבדקו את העניין ויחזרו אליו. משלא חזרו אליו הוא יצר קשר שוב והפעם נאמר לו לשלוח קבלה, אלא שהוא שלח קבלה כעבור כחודש וחצי, מן הסתם היינו עסוקים במעבר דירה ודברים אחרים בחיים. כעת הם נתפסים לזה שהוא איחר מבחינתם לשלוח את המסמכים ואני תוהה מה זה משנה?? יש לנו מדבקה שקיבלנו עם אספקת המקרר וקבלה על רכישה, למה להתחמק מהאחריות?? כמו כן, הפניה שלנו נעשתה בזמן אבל לא טופלה כראוי ולכן נמשכה יותר מדי זמן.
אודה לעזרתכם!
|
|
|