| מחבר: | דוד אטינגר (לשליחת דואר אלקטרוני) |
| תאריך: | 26/05/2023 |
| שעה: | 01:32:56 |
|
רכשתי כורסא על פי תמונה מהאתר של חברה וזה נעשה מרחוק בטלפון.
הכורסא סופקה ליעד , מתנה לאיש מבוגר בן 90.
הכורסא לא מתאימה לאותו אדם ולכן ביקשתי לבטל את העיסקה , לאחר בדיקה איתכם והמלצתם לשלוח הודעה על חרטה.
ההודעה נשלחה תוך 3 ימים מיום הרכישה והאספקה.
לדברי החברה, על פי החוק, לא ניתן לבטל עיסקה אם הריהוט הורכב בבית הלקוח, אך כפי שהבנתי מכם זה לא חל על עיסקה מרחוק.
בחוק עצמו אכן כתוב שלא ניתן לבטל עיסקה של ריהוט שהורכב בבית הלקוח, אך אין שם את ההחרגה לגבי עיסקה מרחוק.
היכן אני מוצא את ההבחנה בין עיסקה בבית העסק ועיסקה מרחוק לגבי אפשרות הביטול במקרה שכזה?
|
|
|