| מחבר: | יהונתן (לשליחת דואר אלקטרוני) |
| תאריך: | 30/05/2023 |
| שעה: | 16:11:42 |
|
שלום ארז,
1. חוק הגנת הצרכן נועד להגן על הצרכנים משיטות עסקיות בלתי הוגנות ומטעות. זה יחול על התנהגותו של המעסה כלפיך. אם המטפל הוא פוגעני ומעליב, הדבר ייחשב להטעייה על טיב ומהות השירות.
2. הפסקת פעולה באופן חד צדדי ללא הסבר מהמטפל אינה בהכרח לגיטימית. על המטפל החובה לספק הסבר סביר למה הוא מסיים את הטיפול. אם לא יעשה זאת, הדבר עלול להיחשב כהפרה של חובת הזהירות שלו כלפיך כמטופל.
זו גם הפרת חוזה כעיקרון.
שילמת על מלוא הטיפול?
לפחות קיבלת החזר על הזמן שלא טיפלו בך?
כמה שילמת על הטיפול?
אין לי קשר למועצה |
|
|