חיפוש בפורום:
חיפוש מורחב
חזרה לפורום

re:סירוב לביטול עיסקה או החלפת מוצר מצד בית העסק
מחבר:יהונתן (לשליחת דואר אלקטרוני)
תאריך:24/05/2023
שעה:19:24:43

לא הבנתי מה השאלה...

במקרה של מחלוקת עובדתית רק לבית המשפט לתביעות קטנות הסמכות לקבוע.
צרף לכתב התביעה את כל ההוכחות, התכתבויות, הקלטות, צילומים של המיטה.
שים לב כדי להוכיח שאכן המיטה פגומה תצטרך להוכיח שהמרכיבים / החנות התרשלה.


אם באפשרותך להביא חוות דעת מנגר זה יהיה מצויין, ויעזור לך להוכיח את טענתך.
בית המשפט אינו מומחה למזרונים כך שתצטרך להוכיח מעל לכל ספק סביר.
זה לא יהיה קל אבל זה אפשרי.

כקלף אחרון לפני הגשת התביעה, שלח לעוסק מכתב התראה בו יש אזהרה מופרשת שאם לא ייבטל את העסקה בתוך שבוע ימים תפנה לבית המשפט לתביעות קטנות.

בברכה יהונתן אין לי קשר למועצה, הכותב אינו עו''ד, אין האמור לעיל מהווה לייעוץ משטי
24/5/2023 15:35 ניסים סירוב לביטול עיסקה או החלפת מוצר מצד בית העסק
24/5/2023 19:24 יהונתן    re:סירוב לביטול עיסקה או החלפת מוצר מצד בית העסק
1/6/2023 09:49 המועצה לצרכנות       re:re:סירוב לביטול עיסקה או החלפת מוצר מצד בית העסק