חיפוש בפורום:
חיפוש מורחב
חזרה לפורום

re:re:re:פגם במוצר
מחבר:אוראל (לשליחת דואר אלקטרוני)
תאריך:24/05/2023
שעה:17:49:33

תודה! ומה ניתן לעשות במידה והקניה התבצעה בעזרת תוי קניה/ כרטיס נטען? להבנתי אין זכות לביטול במקרה כזה אך כאן הביטול הוא עקב פגם שלא ניתן לתיקון וכבר אין לי צורך במוצר זהה חדש כיון שעבר זמן רב.
24/5/2023 11:01 המועצה לצרכנות re:re:פגם במוצר
24/5/2023 17:49 אוראל    re:re:re:פגם במוצר
28/5/2023 08:08 אוראל       re:re:re:פגם במוצר
1/6/2023 10:03 המועצה לצרכנות          re:re:re:re:פגם במוצר
1/6/2023 11:52 אוראל             re:re:re:re:פגם במוצר
4/6/2023 08:23 המועצה לצרכנות                re:re:re:re:re:פגם במוצר