חיפוש בפורום:
חיפוש מורחב
חזרה לפורום

re:re:סעיף 6(ג) לתקנות הגנת הצרכן - אחריות ושירות לאחר מכירה.
מחבר:הודיה (לשליחת דואר אלקטרוני)
תאריך:24/05/2023
שעה:13:54:59

לא הייתי אמורה להביא להם את המחשב לנקודת השירות. יש לי אחריות לתיקון בבית הלקוח. יתרה מכך, מדוע עלי להחזיר מחשב אם הוא שייך לי, כאשר כל המידע נמצא עליו? על כל פנים, הענייו כאן הוא לא אם אכפת לי או לא להביא להם את המחשב, אלא מה החוק אומר.

לעניין תעודת האחריות - לא קיבלתי אחת כזו, כי ניופאן לא דאגו לזה, יש חוברת כללית של Acer שצורפה עם המחשב שבה מדובר באופן כללי על אחריות.

שנית, מדוע תעודת האחריות מתנה על החוק במקרה הזה? חשבתי שהחוק הוא הקובע לכל דבר ועניין, בבקשר זה.

24/5/2023 10:48 הודיה סעיף 6(ג) לתקנות הגנת הצרכן - אחריות ושירות לאחר מכירה.
24/5/2023 11:03 משה    re:סעיף 6(ג) לתקנות הגנת הצרכן - אחריות ושירות לאחר מכירה.
24/5/2023 11:21 משה       re:re:סעיף 6(ג) לתקנות הגנת הצרכן - אחריות ושירות לאחר מכירה.
24/5/2023 13:54 הודיה          re:re:סעיף 6(ג) לתקנות הגנת הצרכן - אחריות ושירות לאחר מכירה.
24/5/2023 15:33 המועצה לצרכנות             re:re:re:סעיף 6(ג) לתקנות הגנת הצרכן - אחריות ושירות לאחר מכירה.