| מחבר: | שני (לשליחת דואר אלקטרוני) |
| תאריך: | 23/05/2023 |
| שעה: | 12:41:27 |
|
היי,
רכשתי טיסה של אל על ו-WIZZ ובאתר של אופיר טורס, ביקשתי לבטל את העסקה כמה שעות לאחר מכן, חזרו אליי וביקשו שאכתוב שאני רוצה לבטל ע"פ חוק הגנת הצרכן.
אתה טיסה של אל על ביטלו בלי בעיה ומהר, את הטיסה של WIZZ הם טוענים שלא יחזירו להם את הכסף ולכן הם לא יכולים להחזיר לי את הכסף ולתת לי לשלם רק את ה-5% מערך העסקה.
ולכן הם יכולים לבטל לי את הטיסה אבל לא אקבל את הכסף. הם הזמינו אותי לבטל ישירות מול החברה את הטיסה ואולי יתנו לי כסף.
אשמח לעצתכם |
|
|